Sayfalar

5 Aralık 2010 Pazar

MİM

mim i yeni öğrendim Sevgili Emel arkadaşıma  tekrar teşekkür ederim bende şöyle anlatayımm  bende babamı kaybettim rahatsızlandığı dönemde tedavi için bulunduğumuz ilçeden ile taşınmak zorunda kaldık babam taşınmadan son kez bahçemize çıktı gezdi bir portakal  koparttıı ağaçtan soyup bir dilim bana uzattı bir daha böyle yedirmek nasip olmaz Allah bilir ya  dedi dediği gibi oldu kısmet olmadı .şimdi o ağaçtan ne zaman bir portakal koparılsa hep o anlar aklıma geliyorr yemek şöyle dursun boğazıma diziliyor lokmalar
ama hepimiz faniyizz üzülüyoruz lakin aynı şeyleri yaşayacağız o sebeple her an hazırlıklı olmak güzel temiz yaradanın istediği nitelikte yaşam sürdürmek gerekli Allah günahlarımızı affetsin
bende mimi uğurböceği dokuztepe dilekçe portakal reçeli neşe kılavuza gönderiyorum

1 yorum:

Emelin Güncesi dedi ki...

Canım başın sağolsun.Çok üzüldüm.Seni anlıyorum,ben de ne zaman mercimek köftesi ve çiğ köfte yiyecek olsam aklıma gelir,boğazıma dizilir.Kardeşim çok severdi ama hastalığının son dönemlerinde ağzında çıkan yaralar iyileşmediği için hiç bir şey yiyemezdi.Neyse...Seni de üzmek istemem.
Sevgiler.