Sayfalar

28 Ekim 2010 Perşembe

Beklediğim Kolim Nihayet Geldii ..

2 hafta önce markafonide nevatoysun indirimini gördüm malum çalıştığım okul köy okulu olunca gözüm oyuncak denildiğinde fal taşı gibi açılıyor. oyuncak sıkıntımız olduğunu 30 yııllık seçim sandığından evcilik köşesi olur mu? yazımda  da güler misin ağlar mısın mahiyetinde dile getirmiştim.Gelelim alışverişime Nevatoysun oyuncaklarının hem eğitici hem sağlıklı ahşap olması daha da iilgimi  çekti arkadaşımın yaptıgı alış verişten 10 tl indirim kuponum vardı 10 tl de avealılara 31 ekime kadar geçerli olan 10 lik indirim kuponum işimi epey kolaylaştırdı indirimsiz 40-50 tl arasında alabileceğim bu güzel eğitici oyuncakları sadece10 tl ye almış oldum Miniklerimin şimdiden sevinç çığlıklarını duyabiliyorum :)) miniklerimin yeni oyuncakları sizce nasıl?

13 yorum:

cicikan dedi ki...

canım çok hoşlar indirimli almana sevindim güle güle oynasın minikler

Unknown dedi ki...

Canım blogunda bir kampanya başlatıp oyuncak toplamayı düşündün mü hiç? Ben şimdiden elimden geleni seve seve yapacağımı söyleyebilirim. Kargoları da direk okula göndeririz ne dersin?

ATLI KARINCA dedi ki...

beğendiğinize çok sevindim çok teşekkür ederim alışverişdellysi çok güzel bir fikir :)) herkes çocugunun bir tane eski oyuncağını koysana bir sürü oyuncak olur en yakın zaman da işe koyulmam lazım kargo köye getirir mi acaba bizim okulun telefonu bile yok birleştirilmiş sınıf 1,2,3 ler aynı sınıfta bide anasınıfı var benim minikler 2öğretmeniz 2 kişilik dev kadro yani :))kargolara sorayım bu konuyu.

Ageyle Annesi dedi ki...

Güle Güle kullanın canım.İndirim hakkımız varken değerlendirmek çok iyi olmuş.Öğretmen olmak bende çok istemiştimÖğretmenler gününü de şimdide Kutlarım...

Emelin Güncesi dedi ki...

Çok duygulandım bu davranışınızdan,keşke herkes sizin gibi olsa...

Unknown dedi ki...

Bir indirim ancak bu kadar anlamlı olabilirdi.Ufaklıkların kim bilir ne mutlu olmuşlardır.Duyarlı olmak mesleğin ötesinde birşey.hem duyarlısın hem de öğretmen bence bu sebeple öğrencilerin çok şanslı=)

LerzanKaradan.com dedi ki...

hepsi çok hoş

efsunum dedi ki...

NE KADAR DUSUNCELI BIR DAVRANIS NERDE BU KOY KAMPANYA YAPSAN ELLERINDE KULLANMADIKLARIN BIR DUNYA OYUNCAĞI OLAN INSAN OLDUĞUNA EMINIM

Unknown dedi ki...

çok hoşmuş

www.yagmurvil@blogspot.com.tr dedi ki...

çok iyi yapmışsın cnm emeğine sağlık keşke bizde elimizdeki oyuncakları yollayabilsek:(

İnces@z dedi ki...

inidirimden yararlanıp böyle güzel bir alışveriş yapmışsınız. bence de alışveirşin en haz verici olanı çocuklar için yapılandır.

suzann dedi ki...

güle güle kullanın çok güzel görünüyorlar..

eminemm dedi ki...

gerçekten çok cici görünüyola rgüle güle oynasınlar:)