Sayfalar

21 Ekim 2010 Perşembe

nişanlımın aldığı ilk hediye oyma taşlı kolye

nişanlımdan aldığım ilk hediye diyorum ama o zaman nişanlım değildi tabi:)) tanışmamızın üçüncü günüydü çay içmeye ilçemizdeki küüçük bir cafeye gitmiştik masaya oturduk arka masadada taşları kazıyıp kolye yapan bir arkadaş vardı biricik nişanlım hemen masaya arkadaşı çağardı ve beğendiklerimi sordu kolyeler orjinal oyma kazıma üzeride kazıma hepsinin şekli rengi farklı bir bir seçilmiş toplanmış ,el emeği göz nuru olması ayrı kıymet katıyor gelelim bu jestin sonuna diyebilirim ki :))iştee böylecee başladı herşey sanırım erkeklerin kalbine giden yol midedenn , bayanların kalbine giden yol hediye den geçiyor SİZCE? Yorumlarınızı bekliyorum

7 yorum:

Betül Özbir dedi ki...

güzeldir hediye almak sevdiğinden kim hayır diyebilirki hediyeye):)

ATLI KARINCA dedi ki...

evet kesinlikle en mutsuz anımız bize bir hediye gelse birden tüm yüz ifademiz değişiyorr:)) hele de sevdiğinden bu hediye oluncaa onun yeri bambaşka...

zeynep78 dedi ki...

MERHABA ;
KESİNLİKLE BİZ BAYANLAR NE TARZ HEDİYE OLURSA OLSUN BAYILIRIZ ,HELE HELE BU HEDİYE SEVDİĞİNDEN GELİYORSA:)
MESELA BEN UFACIK YADA MADDİ OLARAK DEĞERLİ OLMAYAN BİR HEDİYE BANA GÖRE O KADAR ANLAMLI VE DEĞERLİDİRKİ :)GÜLE GÜLE KULLANIN...
HEDİYE VERENLERİNİZ ÇOOK OLSUN EFENİM :)

ereknur dedi ki...

Çok anlamlı bir hediye.Güle güle kullanın.

uğurböceği dedi ki...

çok güzelmiş.hayırlı olsun

deniz öz dedi ki...

güzel çok beğendim alan kişi zevkliymiş

Ayşe dedi ki...

Anlamı çok büyük
iyi günlerde kullan