Sayfalar

23 Ekim 2010 Cumartesi

toplantılarda giymek için aldığım siyah incilerim nasıl sizce ?


bu gün arkadaşımla çarşıya çıktık ve pazartesi toplantıda giymek için bir ayakkabı baktık sonunda ortapedik 5 noktalıı tamamı gerçek deri dolgu topuk sademi sade ama çok rahat bu ayakkabıyı aldım ben çok mutluyum birde size sorayım dedim üstünde sadece 3 katlı dikimi ve açık kalan kısmında sağa ve sola hafif verev geliyor aslında giyince sade bir hoşlugu var yani rahatlık ön planda oldugu için bende 1. sırayı ayakabının dışına değil rahatlıgına verdim zaten çok bilinen çok iyi bir marka sürekli kullandığım için polarisi ondan vazgeçmedim yine teşekkürler polaris

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

çok şık ve güzel görünüyor,güle güle giy

Unknown dedi ki...

çok şık ve eminim rahattır.benim de her zaman tercih ettiğim bir tarz..iyi günlerde kullan cnm:)